چارهچیست #نجیب_الله_احدی 1395/18/12


حمله امروز بالای شفاخانه  سردار محمد داوود خان  که تا حال سه تن شهید و 50 زخمی برجا گذاشته اند مسولیت اش را داعش پذیرفته است.

#و_اما_ چرا

نزدیک به دو دهه است که مردم مظلوم سر زمین مان توسط استخبارات ننگین امریکا و سازمان " ISI " پاکستان به خاک و خون کشانیده میشوند.

این تمام مشکلات  و ناهنجاری ها بر می گردد به ما مردم افغانستان که همیشه بخاطر منافع بیگانه گان کشور خود را خراب و ویران  میکنیم، مردم مظلوم خود را شهید میکنیم، مادر این سر زمین را همیشه به ماتم می نشانیم.

علل و عوامل این تمام بد بختی ها بی سوادی است بی سوادی است بی سوادی است

کسانیکه امروز خود را انتحار کردن آنها هم در همین کشور تولد شده،  در همین کشور بزرگ شده ولی بی ثمر بودن آنچه که داشت برای پاکستان و کشور های عامی ترورزم داشت نه برای کشور خود.

..

شاید در تمام کشور های دنیا مانند افغانستان همی قسم مادری وجود نداشته باشد که فرزندان ناخلف و ناهل را به دنیات آورده باشد.

که برای منافع بیگانه گان کشور خود را ویران و خراب نمایند.

..

دلیل اش فقر، ناداری و بی سوادی است.........

که امروز جوانان مان از جهل و نادانی توسط استخبارات  پاکستان بر علیه دولت خود تحریک میشوند، و باعث چنان جنایاتی  میشوند که حتی جبران نابذیر است.

مانند حملات امروز کابل و چند روز پیش و دیگر ولایات کشور.........

اگر دولت افغانستان میخواهد که برای بقاء مردم مظلوم خود کاری کند برای بیرون نمودن امریکا و چند کشور فاسد مانند او اقدام نماید بدیل برای آن پیدا کنند.

راه فعلی خیلی دشوار و خیلی ناممکن است رسیدن به ثبات .........

..

تمام حملات که مسولیت آن را داعش می پذیرد آنها توسط استخبارات پاکستان و اولاد های ناخلف و ناهل که شاید آنها نیز به هیچ نفهمند انجام میشود بعد بنام داعش یک گروه که اصلاً وجود ندارد شبکه ای ترورستی استخباراتی است تعلق داده میشود.

..

..

اقبال بزرگ

خدا آن ملتی را سروری داد

که تقدیرش بدست خویش بنوشت

به آن ملت سروکاری ندارد

که دهقانش برای دیگران کشت

..

..

در پناه خداوند بزرگ باشید هموطنان عزیز ...............


 


 


 

 

 

افغانستان بی سرنوشت؟


شاید در قاره زمین کمتری کشوری پیدا شود که مانند افغانها با ایشان ظلم شده باشند، در برما قتل عام میشوند مردم، در افریقا هم همچنان حادثات صورت میگیرد، سوریه، عراق و تونس هم جنگ است، مگر آنها سالهای سال امن بود زنده گی کردند.
ولی مردم افغانستان در نزدیک به 5 دهه به غیر از این که بدانند؟
چرا؟
به چه دلیل؟ 
روزنامه جانهای شرین شان را از دست می دهند.
..
 پاکستان و ایران بنام مهاجر می کشند، امریکا و روسیه بنا به قدرت طلبی در منطقوی، چین و بخاطر هند، پاکستان بخاطر سرحد جنجالی و تامین منافع خود. 
بد بختی، برده گی، فقر و بیچاره گی، هم مظلوم هم قاتل ما مردم افغانستان معرفی شدیم.
..
 ولی ما: تعصبات قومی، نژادی، سمتی و زبانی چنان کور مان کرده است که حتی نه وزیر، نه والی، نه قوماندان، نه رییس، نه استاد پوهنتون، نه محصل و نه هم یک شهروند عادی حاضر هستند دست از این کار بر دارند حتی به قیمت جان شان.
..
 شاید همه مشکل نداشته باشند ولی شرایط فعلی و استخباراتی منطقوی این مسله را برای ما منحیث یک مسولیت روا داشته اند.
..
سبز باشید هم وطنان عزیز و مهربانم
خداوند شما را در پناه خود داشته باشند>
#نجیب_الله_احدی
Image may contain: 5 people